donderdag 29 december 2011

Belofte aan 2012

Ik was gister op het strand, waar we zomer´s genieten van de zon en zee. Ik heb altijd al een keer de berg willen beklimmen die daar is, ik heb vaak mensen zien lopen en ik wist dat er een weg was om er bovenop te komen. Ik kon bijna niet geloven dat het 28 december was, zo warm was het en er liepen zelfs kindjes in hun zwembroek rond te rennen. Het leek een prachtige herfstdag.
Ik had mijn schrijfblok meegenomen waar ik altijd graag in schrijf. De antwoorden komen vanzelf in me op en de inspiratie vloeit op de een of andere manier vanzelf uit mijn pen als ik eenmaal begin te schrijven. Voor mij is schrijven contact maken met het Universum, met mijn gidsen en met de god die iedereen in zich heeft (het is maar of je er naar wilt luisteren...) Het komende jaar zal dezelfde richting opgaan qua financiën, aangezien we de crisis nog niet te boven zijn. Maar, het is natuurlijk wat je er zelf van maakt. Het zal een stabiel jaar worden, maar met persoonlijke en spirituele groei. Het heeft alles met onze eigen kijk en doorzettingsvermogen te maken. Ik zie het als een grote mogelijkheid om professioneel te laten zien wat ik in me heb. Ik zie het als een grote mogelijkheid om spiritueel nog sterker te worden. Ik zie het als een mogelijkheid om zo veel succes te behalen als ik maar kan. En ik ben nergens bang voor. Het is slechts wat we er zelf van willen maken. Er zijn genoeg mensen die op een lage trillingsfrequentie doorsukkelen omdat ze niet inzien dat met de juiste houding krijgt wat je geeft. Je krijgt wat je uitstraalt, je krijgt wat je BENT.
Ben je een bangert, die geen risico´s durft te nemen, dan zal je ook weinig op je afroepen. DURF risico´s te nemen, zodat je geweldige dingen kunt creëren!
Ik heb mezelf en het leven een belofte gedaan. Elke dag van het nieuwe jaar zal ik het beste van mezelf geven en mezelf eraan herinneren dat ik erg bevoorrecht ben. Elke dag van het nieuwe jaar zal ik mezelf eraan herinneren dat wat het leven me geeft een weerspiegeling is van wat ik elke dag geef. Ik beloof, elke dag van het nieuwe jaar mijn geloof in het beste te bewaren en mezelf er aan te herinneren dat wat er komt altijd een oplossing met zich mee brengt. Ik blijf vertrouwen en geloven.

Wat beloof jij jezelf voor het nieuwe jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik wil je graag laten weten dat: